träning :)

hejsan bloggen , igår kom emma hit så käkade jag klara & emma pizza och kollade på film , vi hade sjukt kul !
Sen vid 12 ungefär så åkte emma hem så somnade jag och klara :)
väcktes av alarmet vid 8 och gav hästarna mat , kom in och åt frukost sen släppte jag ut dom .
klockan kvart  i 11 gick jag ut till chipper , lindade , borstade och fixade till dressyrträningen :]
det är verkligen hur jobbigt som helst när man sitter där men efter så lönar det sig , det fick vi ju se på hoppträningen i tisdags <3
men han var iaf jätte fin , vi gjorde lite skänkel viknigar som gick jätte bra !
Sen gjorde vi även mycket övergångar , det gick jätte bra men vi ( eller snarare jag ) behöver lära mig att inte böja han för mycket i högervarvet , det är bara att öva !
jag ser fram imot träningen på tisdag , sen på lördag blir det tävling ! (AAA)
kanske inte kommer uppdatera så mycket i veckan för jag har prov på fredag och lite läxor :)
kram nelly och chipper <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0