tävling :)

tävling 23/1 första tävlingen på året , LC-LB ;

vi kom fram vid halv 10 och då så kollade vi på några som hoppade ld+5 bla . ingela , tova , julia , frida och josse , grattis till era fina placeringar julia,tova och vickan! <3
sen tog jag ut chipper och mamma gick med han medans jag gick banan , sen skrittade och travade jag chipper i ungefär en halvtimme så han blev riktigt mjuk och pigg !
sen gick vi in på framhoppningen och började galoppera , hoppade lite hinder och 'rejsade' han , sen var det min tur att gå in på banan , han kändes super fin och vi fick en dubbelnolla och blev placerade som 6:a , då fick vi en rosett , plakett och pokal .
Sen ställde vi in han och gav han lite betfor och jag åt , sen gick jag banan inför LB och det gick bra , sen tog vi ut han och började att varma upp honom , efter det hoppade jag fram något skutt och 'rejsade'´till han .
Sen var det min tur att gå in på banan , jag gick in för att ha kul och försöka rida bra och säkert .
Även där var vi dubbelnolla och la oss på en 2:a plats men det var ju 15 startande efter mig så jag hade inga förväntingar men var superglad för att jag hade dubbelnollat , han kändes verkligen så himla fin !
jag trodde verkligen inte att jag skulle bli placerad för det var jätte många duktiga ryttare med som red snabbt :)
men det visade sig att 2:a platsen höll sig och jag var verkligen överlycklig !
så vi kom hem med en 6:a plats och en 2:a plats som jag är supernöjd över  , men det är faktiskt inte hur bra placerad man blir som räknas utan att man tycker om sin häst och har roligt ! <3
nu ska jag fortsätta  att träna som jag har gjort och nästa tävling blir nog i mars :)
kram nelly och chipper <3

 jagochdu <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack och grattis till dig med ;) <3

2010-01-23 @ 22:17:05
Postat av: Anonym

Hej, ni var asafina tillsammanns igår.GRATTIS!!

2010-01-24 @ 09:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0