svar

1 .hur länge har du ridigt ? 
svar ; jag har ridit i 7,5 år :)



2. vilka mål ska du ha nu på 2010? :)<3
svar ; jag ska starta några regionala , försöka få placering i LB :)
Rida ngn terräng träning , ha riktigt kul med chipper <3  



3.vem tränar du för ? <3
svar; jag tränar förjohan Lundin , jag har lärt mig mkt sen jag började träna för honom :)




4.Har du mycket märkes saker ? <3
svar; nja , både och har ju bla. treotrn , charles owen , lamicell osv .. Men jag köper även saker i ullared ibland :)


5.Vad har du för vardags/ tävlings utrutning ? :)
svar;  till vardags ( när jag rider i skogen) har jag ; ngt schabrak från hööks , pro benskydd fram och bak ( ibland lindor bak), jacson celine sadel(med tillbehör)  , brunt träns från hööks ( jättemjukt! ) , fårskinns padd , helskodda ridbyxor från hööks , charles owen hjälm , ers jacka , stövelstrumpor , ngn tröja , väst , handskar från mountain horse , tretorn stövlar :)
till tävling har jag ; glen gordon elr lamicell schabrak , sadel med tillbehör , pullarträns med bling pannband , veredus skydd fram , teknik skydd bak , tävlingstäcke ( på framridning) , vita ridbyxor , rosa skjorta , kingsland jacka elr ers jacka elr kavaj , stövelstrumpor,tretorn , catago handskar , charles owen hjälm det var nog allt ! :)


   
   
     
     
       
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0