snöridning :)

hejsan bloggen , skolan idag var tråkig men rolig ändå xd
sen kom jag hem och red lille busponnyn , han var sjukt pigg och vi rejsade i snön HAHA han tyckte verkligen det var kul! :]]]
imon ska jag inte rida men i helgen ska jag det ! =)
nästa helg ska jag äntligen tävla igen , kändes som en evighet sedan men det var bara 1, 5 månader nästan xd
min häst är verkligen så sjukt underbar att rida nu , puss på han ;d<3
tänkte lägga upp ngt roligt sedan vad tkr ni ? ALLA kommenterar! <3
kram nelly och chipper <3
 kärleken till dig blir bara större för varje dag som går <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Lägg upp ett inlägg om hans stam? =) <3

2010-01-14 @ 21:35:45
URL: http://rrebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0