skolan är sämst

hallu bloggen  , började med att man fick gå upp klockan 7 , nelly don't like xd
sen blev det skola , så sjukt tråkigt som vanligt xd
sen gick man t farmor , käkade världens godaste taco paj , MUMS !
nu sitter man här och ska hem och plugga sen , jag hatar att plugga , men vill ju komma in på det gymnasiet jag vill ! =)
kan ju säga att man fixade håret igår , så nu ärre rakt i ngra månader ! (AAAA)<3
det är så sjuukt kallt nu , men men imon blirre äntligen hoppträning har inte hoppat på 1 månad <3
helgen kmr bli sjukt rolig och spenderas med vickan !! :]]]]]
ah , nu ska jag typ bara slappa , plugga & sova , juste kan ju säga att jag längtar t tävlingen den 23 och gbg horse show <3
KRAM nelly och chipper <3
 du är mitt allt älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0