nytt år , nya chanser och nya möjligheter

hejsan bloggen , idag har jag bara vatt hemma , är väldigt förkyld så jag äter halstabletter hela tiden ! :/<3
Imorgon ska jag va med emma och vi ska rida , på söndag ska jag träna dressyr och sedan ska jag på en teori sak för johan lundin i styringe , ska bli kul!
Första starten blir i slutet av månaden i laholm , LC-LB , ska bli mkt skoj! :]]]
Chipper älskar snö men hatar is , han tycker det är super kul att busa i snön haha xd
Nu till våren blir det nog div III dressyr för mig och chipper , mest för skojs skull ! :)
ah d var väll allt , ni får gärna ge förslag vad jag ska lägga in för ngt ! :)
kram nelly och chipper <3


 härlig bild från et's ridcenter i somras , på ridläger <3

Kommentarer
Postat av: bianca

fin blogg :)



kolla gärna in min hästblogg! http://biancabruni.blogg.se

2010-01-02 @ 13:16:59
URL: http://biancabruni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0