nellyhjärtachipper

hejsan bloggen , idag började skolan igen BLÄBLÄBLÄ  , hatar skolan det är så jobbigt med alla prov , läxor men dt är ju kul att få träffa alla underbara vänner  !<3
idag har jag inte ridigt men ska försöka skritta ut en runda så fort jag kmr hem imorgon , i helgen blirre lite hårdare ridning även ett dressyrpass på ängen =)
fyyyy vad jag längtar t gbg horse show nu  , längtar verkligen sjukt mkt ! ;)<3
vilka ska dit ? själv ska man dit på lördagen med hela ers gänget , mkt mkt mkt skojj ! ;d
nu sitter jag och läser bloggar , det är sjukt kul tkr jag ! :}<3
jag ska försöka filma lite på lördag när jag rider så kmr det ut en film på det , :)
kram nelly och chipper
juste mami ska nog in t stan på lördag , hoppas mina skydd har kommit då :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0