hoppträning och engelska

hejsan , igår han jag inte skriva om hoppträningen för vi kom hem sent .
Det gick SUPERDUPER bra verkligen , det här var våran bästa träning tsm.
Han lyssnade jätte bra på mina hjälper och hoppade som aldrig förr , det lönade verkligen sig med dressyren ! =)
Så nu är vi riktigt taggade inför den 23 ! ;]
idag var skolan tråkig som vanligt xd
Men nu har jag precis fixat på mitt rum och gjort min engelska uppgift , imon ska vi åka pulka med klassen HAHA kmr ju gå super (yy)
imon elr senare ikv blir det nog tummen upp och tummen ner elr lite tips ! <3
ah , idag red jag inte men ska göra d imon :)
jagälskarminponny

kram nelly och chipper
 forever you and me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0