hoppträning :)

hoppträning för johan lundin 19/1 ,

började med att vi värmde upp
sen började vi rida över bommar i trav och gallop det igck jätte bra och han lyssnade jätte bra på mig
efter det så började vi med att vi skulle korta galloppen på en sträcka och vända in från långsidan till medellinjen sen till långsidan igen ,  utan att byt gallopp , där var han riktigt fin , han lyssnade och kortade sig riktig fint !
sen började vi hoppa lite linjer i kort gallopp vilket jag och chipper har lite svårt för då vi hoppar bättre när vi har en lite "piggare" gallop men det gick bra ändå , fast en gång så släppte jag han så vi kom på 6,5 gallop språng vilket inte stämde så vi stannade till , jag drev och chipper är ju så snäll och hoppar ändå , så han tar ett jätte skutt och jag hamnar på halsen och hoppar av xd
sen hoppade vi bana och det gick verkligen super bra , vi har verkligen utvecklas sen vi började träna dressyr !
vi är verkligen ett nu <3
nu är vi sjukt taggade till på lördag! (A)<3

 du och jag , jag och du livet ut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0