dressyrträning och kalla tår

hejsan bloggen , idag väckte mamma mig vid 9 , så åt jag och fixade chipper sen åkte vi på dressyrträning , jag började att värma upp han själv , han var super fin och mjuk <3
sen började träningen , med tanke på att vi inte har tränat ordentligt på 8 månader så gick det super bra , vi behöver träna lite mer på skänkelvikningar och att rida mer utan stigbyglar hihi :)
nu sitter jag här och fryser om tårna och tänkte lägga upp ett inlägg om vad jag ska köpa på gbg horse show ? ;d
i veckan blirre rida ut i skogen och pluggapluggaplugga , på tisdag blirre hoppträning för johan skoj !
aaah d var väll allt , kram nelly och chipper <3

 min ponny är grymmast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0